در آستانه هفته دفاع مقدس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست هماهنگی و برنامه ریزی تجلیل و دیدار مسئولان استان یزد با خانواده های شهداء شهرستان بافق به مناسبت هفته دفاع مقدس، و با حضور مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران، فرماندار و بخشدار مرکزی بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران در این نشست گفت: خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران یک توفیق می باشد که اگر مسئولان بتوانند قدمی برای رفع مشکلات و کمبود های این افراد بردارند این یک توفیق بزرگ است که نصیب آنها شده است.

احمد علی دشتی پور اضافه کرد:دیدار با خانواده شهداء فیض بردن و بهره مندی خود مسئولان از خانواده شهداء است و این دیدار ها باعث افزایش روحیه مسئولان در خدمت به مردم می شود.

فرماندار بافق نیز در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا بر ضرورت تکریم و تجلیل از خانوده های معزز شهدا و ایثار گران تاکید کرد و اظهار داشت: شهدا و ایثار گران ما نیازی به برگزاری یادمان ها و دیدار ها ندارند و در حقیقت نیازمند واقعی ما هستیم.

سید مهدی طلایی مقدم همچنین با تاکید بر امکان سنجی از مشکلات و کمبود های خانواده معزز شهدا گفت: باید در دیدار با خانواده های شهدا مشکلات این افراد امکان سنجی شود تا با حضور مسئولان مربوطه گره ای از مشکلات روزمره  این خانوده ها باز گردد.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس امسال شهرستان بافق پذیرای مسئولان استانی در جهت دیدار و تجلیل از خانواده های شهداء می باشد.