به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، نشست برنامه ریزی جشن هاي نيمه شعبان ، گراميداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات بافق در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تبریک حلول ماه شعبان و اعياد شعبانيه بر ضرورت ارائه راهكارهاي ويژه و موثر در راستاي برگزاري هرچه باشكوه‌تر جشن هاي نيمه شعبان تاكيد كرد و گفت: بايد با برنامه ریزی ویژه و ارائه راهكارهاي مناسب گام مهمي در راستاي برگزاري و کنترل مناسب جشن‌هاي نيمه شعبان برداشت.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به ضرورت ايجاد زمينه مناسب براي جذب و مشاركت مردم در جشن‌هاي نيمه شعبان گفت: بايد با مشاركت دادن مردم در جشن‌ها و مراسم‌هاي مذهبي آنان را بيش از پيش با اين مسائل آشنا و ترويج ساير برنامه هاي مذهبي در جامعه را خواستار شد.

وي در ادامه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، به تبیین جایگاه و اهمیت فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس پرداخت و خواستار برنامه ریزی ادارات برای برگزاری با شکوه مراسم گرامیداشت این ایام شد.

طلايي مقدم فتح خرمشهر را يكي از بزرگترين عنايات خداوند به جمهوري اسلامي ايران خواند و آن را هديه اي الهي براي ايران اسلامي و مردم دانست.

فرماندار بافق برنامه ریزی جهت اعزام زائرین به مرقد مطهر امام (ره) را از برنامه های مهم فرهنگی در خرداد ماه دانست و خاطر نشان كرد: همه دستگاه ها در شهرستان بافق آمادگی کامل خود را برای همراهي واعزام زائران به مرقد امام راحل (ره)اعلام کرده اند.

در ابتداي اين نشست مسئولان اداره تبليغات اسلامي ، فرهنگ و ارشاد اسلامي ، نيروي مقاومت بسيج و ... به بيان برنامه ها و پيشنهادات خود در راستاي برنامه هاي گراميداشت سوم خرداد وسالگرد ارتحال امام(ره) پرداختند.