به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در این نشست  گفت:شهرستان بافق یکی از ورودی های موادمخدر می باشد و اساسی ترین مشکل در مقابله با این پدیده کمبود امکانات در شهرستان است.

محمد زاده رحمانی افزود:طی چند سال اخیر در این شهرستان اقدامات و کارهای فرهنگی زیاد و بسیار خوبی انجام شده است ولی تنها چیزی که باعث افزایش تقاضای مصرف شده است ،موضوع بیکاری افراد است.

وی بیان داشت: این افراد از توان و ظرفیت و پتانسیل موجود خود استفاده نمی کنند که این امر باعث افسردگی و منجر به ایجاد اختلافات خانوادگی و طلاق در بین خانواده ها می شود که باید این معضل نیز مرتفع شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست ضمن بیان کشفیات و دستگیری ها در شش ماهه اخیر و مقایسه آن با مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد:پلیس محورهای ورودی و خروجی شهر را کنترل می کند و در داخل شهر نیز با توجه به اخبار به دست آمده از درخواست های مردمی نسبت به شناسایی و دستگیری عمده فروش ها اقدام می کند.

سرهنگ محمد کمالی در ادامه با اشاره به کلاس های آموزشی برگزار شده در مدارس، مساجد و جوامع هدف در راستای تهدیدات و آسیب های موادمخدر و اقدامات دایره مشاوره کلانتری مرکزی شهرستان، از کمبودها و تجهیزات لازم در خصوص ایستگاه ایست و بازرسی پلیس و مبارزه با این پدیده شوم خبر داد.