به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست مشترك سرپرست فرمانداري و اعضاي شوراي شهر بافق با استاندار و معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

استاندار يزد در سفر به شهرستان بافق، پس از بازديد عمليات راهسازي بزرگراه يزد – بافق و شركت در آيين ميلاد امامزاده عبدالله (ع) با سرپرست فرمانداري و اعضاي شوراي شهر بافق پيرامون مسائل شهرستان ديدار و گفتگو كرد.

استاندار يزد در اين نشست با تبريك هفته وحدت و ميلاد با سعادت حضرت محمد مصطفي(ص) و رئيس مذهب شيعه ، وحدت و همدلي ميان مردم و مسئولان را رمز موفقيت و پيشرفت در امور شهرستان دانست و خاطر نشان كرد: اتحاد هر كجا باشد كارها به نحو مطلوب پيش مي رود، اتحاد اساس پيروزي و توسعه است.

سيد محمد ميرمحمدي پيگيري ها و تلاش هاي فرماندار سابق بافق در خصوص مسائل شهرستان و همراهي مسئولان شهرستان با وي را مورد تقدير قرار داد و گفت: اميدوارم با حضور زاده رحماني در شهرستان بافق شاهد تحول اساسي در موضوعات مختلف شهرستان باشيم.

وي با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته در خصوص اتمام قطعه پاياني بزرگراه يزد – بافق گفت: در بازديدي كه به اتفاق معاون عمراني و هيات همراه از اين مسير داشتيم با تاكيدي كه به كارفرما و پيمانكار صورت گرفت مقرر شد پيمانكار با افزايش ماشين آلات راهسازي در تسريع اين پروژه كمك كند.

ميرمحمدي اتمام و بهره برداري از بيمارستان 96 تختخوابي بافق را يكي ديگر از خواسته هاي مردم و مسئولان شهرستان دانست و تصريح كرد: با پيگيري هاي به عمل آمده پيمانكار جديد اين پروژه درماني معرفي شده است.

استاندار يزد با تاكيد بر اينكه اگر پروژه ها و كارهاي عمراني با وقفه روبرو شود، اقتصادي نيست، افزود: اگر گام و قدمي براي مردم برداشته مي شود، بايد مورد منفعت مردم باشد نه اينكه مردم زيان ببينند.

بالاترين مقام سياسي و اجرائي استان يزد يكي از دغدغه هاي مردم شهرستان بافق را تكميل و راه اندازي صنايع جوار معدني عنوان كرد و گفت: اميدواريم با تلاش مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي سرمايه گذاري هايي كه در بخش معدن و صنعت صروت گرفته هرچه سريعتر به نتيجه برسد .

پيگيري مسائل مربوط به پرورش ماهي تيلاپيا، تمكيل جاده ارتباطي گزوئيه، مرزهاي جغرافيايي، حوزه انتخابيه ، توسعه حوزه خدمات شهري و ... از ديگر مطالبي بود كه سيد محمد ميرمحمدي به آن اشاره كرد و پيگيري هاي صورت گرفته در اين خصوص را با توجه به قوانين و مقررات به سمع و نظر حاضرين رساند.

سرپرست فرمانداري بافق ضمن عرض خير مقدم و تبريك هفته وحدت و ميلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) به گوشه اي از فعاليت ها و پيگيري هاي صورت گرفته اشاره كرد و گفت: طي يك ماه گذشته با برنامه ريزي كه انجام شد طي ديدارها و نشست هاي مشتركي كه پيرامون مسائل و مشكلات شهرستان با مسئولان استان برگزار شده نتايج مطلوبي تا اين لحظه حاصل شده است.

محمد زاده رحماني افزود: پيگيري مسئله گاز رساني به محلات باقي مانده شهر، جلوگيري از فروش مواد خام معدني و توسعه صنايع جوار معدني، تسريع در روند عمليات راهسازي بزرگراه بافق – يزد و اتمام محور بافق- رفسنجان از جمله مواردي بوده كه با همراهي و همكاري اعضاي شوراي شهر و مسئولان مربوطه در استان پيگيري شده است.

وي در ادامه از پيگيرهاي مكرر استاندار يزد بابت تسريع در عمليات راهسازي بزرگراه تقدير و تشكر كرد و گفت: در بازديدي كه به اتفاق استاندار محترم و معاون هماهنگي امورعمراني استانداري از بزرگراه انجام شد، استاندار محترم با تاكيد بر افزايش ماشين آلات راهسازي خواستار تسريع در كار و به سرانجام رساندن اين قطعه از بزرگراه شد.

زاده رحماني در پايان از شوراي شهر به عنوان يك فرصت براي شهرستان ياد كرد و عنوان داشت: همراهي و كمك رئيس و اعضاي شوراي بافق در امور شهرستان قابل تقدير است و ما در برنامه ها از ايشان استفاده خواهيم كرد.

پس از سخنان سرپرست فرمانداري بافق، رئيس و چند تن از اعضاي شوراي شهر بافق در خصوص مواردي چون اتمام بزرگراه يزد – بافق، تكميل بيمارستان 96 تختخوابي، توسعه صنايع جوارمعدني، تحقق موارد صورتجلسه 93/6/9 ، توسعه حوزه خدمات شهري، مشخص شدن وضيعت مرزهاي جغرافيايي شهرستان، حوزه انتخابيه، مسائل مربوط به ماهي تيلاپيا و... مطالبي را به سمع و نظر استاندار و حاضرين در جلسه رساندند.

محمد رنجبر، رئيس شوراي شهر بافق در حاشيه سخنان خود با اشاره به تجديد حيات و كار شوراها در ساليان گذشته، از شوراها به عنوان يك بازوي توانمند براي همراهي دولت و مردم ياد كرد و از پيگيري هاي مكرر استاندار در خصوص مسائل شهرستان بافق تقدير و تشكر كرد .

گفتني است پايان بخش سفر استاندار يزد به شهرستان، نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات بافق بود.