به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ نشست مشترك اعضاي هيئت نظارت استان با فرماندار ، اعضاي هيئت هاي اجرايي ، بازرسي و نظارت در محل فرمانداري شهرستان بافق برگزار شد.

سيد مهدي طلايي مقدم ، فرماندار بافق ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در اين دوره از انتخابات ، با برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند در دور اول انتخابات در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: برگزاري انتخاباتي سالم در فضايي آرام و بدون مشكل نتيجه همكاري و تعامل هيئت هاي اجرايي ، نظارت و بازرسي مي باشد كه خوشبختانه انتخاباتي بي نظير با حضور حداكثري برگزار شد.

در ادامه عضو هيئت نظارت استان يزد با اشاره به اينكه امور انتخابات در مرحله اول به نحو احسن و قابل قبول در شهرستان بافق برگزار شده است گفت : اميدواريم كه با اجراي انتخاباتي سالم و بدون مشكل در مرحله دوم دين خود به امام راحل ، شهداي انقلاب و نظام ادا كرده باشيم.

حجت الاسلام محمد حسين باقري افزود: يك مثلث انتخاباتي داريم كه اضلاع آن مردم ، مسئولان و نامزدها هستند كه هر كدام وظايفي دارند.

وي خاطر نشان كرد : وظيفه مردم حضور حداكثري و انتخاب اصلح ؛ وظيفه مسئولان امانت داري و صيانت از آراء مردم در عين بي طرفي و در نهايت وظيفه نامزدها اين است كه هركدام انتخاب شدند ، بهترين و صادقانه ترين خدمت را به نظام و مردم انجام دهند.