همزمان با هفته دولت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز سه شنبه 6 شهریور ماه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت نشست دکتر کهزادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی  قوه قضاییه و مسئولان قضایی استان یزد با امام جمعه ، فرماندار، رییس دادگاه عمومی و انقلاب ، دادستان و جمعی ازمسئولان قضایی و مدیران ادارات بافق در محل سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

در این نشست مسائل و کمبودهای موجود در دستگاه قضایی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن تشكر و سپاسگزاري از مسئولين قضايي، قضات و كاركنان دادگستري شهرستان بافق دو خواسته و مشکل اساسی شهرستان در حوزه قضایی را مطرح و از معاون قوه قضاییه خواستار پیگیری جهت رفع این دو موضوع شد.

محمد زاده رحمانی تخصيص يك نفر پزشك خانم به مجموعه پزشكي قانوني شهرستان و احداث بازداشتگاه موقت يا زندان با مقياس كوچك جهت انتقال زندانيان بافقي از زندان هاي سراسر كشور به اينجا جهت كاهش آسيب ها و زحمت و مشقت خانواده هاي آنها به خصوص زحمت و هزينه رفت و آمد و همچنين ايجاد كارگاه هاي كارآموزي و مهارتي در جوار آن را خواستار شد.

گفتنی است سفر یک روزه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه به منظور افتتاح ساختمان جدید دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافق انجام شد.