به مناسبت هفته دولت برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته دولت ، جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه بافق و فرماندار شهرستان با محور مرور اولویت های سند توسعه شهرستان و برنامه های هفته دولت برگزار شد .
در ابتدای این نشست محمد زاده رحمانی گزارشی از عملکرد نهادهای دولتی و طرح های آماده بهره برداری ارائه داد.
وی از بهره برداری از ۷۰ طرح در زمینه های عمرانی، رفاهی و خدماتی و… خبر داد و افزود : این طرح ها با هزینه ۶۱ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که اکثر آن توسط بخش دولتی و مقدار کمی توسط بخش خصوصی و همچنین خیری تامین اعتبار شده است.
فرماندار در خصوص پروژه های شاخص بیان داشت : ساختمان جدید دادگستری با اعتبار چهار میلیارد تومان ، مجتمع تامین آب آشامیدنی روستای مبارکه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان، پلی کلینیک تخصصی با اعتبار  ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون  تومان ، مجتمع رفاهی ورزشی کارگران با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از مهمترین پروژه های زیرساختی شهرستان است که در این هفته به بهره برداری می رسد.
زاده رحمانی در خصوص جاده بافق- یزد خاطرنشان کرد :
جاده را بصورت قطعه قطعه تکمیل و به بهره برداری رساندیم زیرا  اگر میخواستیم منتظر شویم تا تمام جاده ساخته و بهره برداری شود هم تلفات بالا می رفت و هم کار به زودی به سرانجام نمی رسید.
وی ادامه داد : از هفته دولت سال گذشته تاکنون طی چند مرحله ۱۶ کیلومتر ،۱۵ کیلومتر و در هفته جاری حدود ۵ کیلومتر از این مسیر تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
فرماندار در پایان افزود : حدود ۶ کیلومتر دیگر از جاده بافق – یزد باقی می ماند که زیر سازی آنان تکمیل شده و روکش آسفالت آن باقی مانده است که بزودی تکمیل خواهد شد.