با حضور معاون اقتصادی استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز شنبه 23 آذرماه کارگروه تخصصی تیلاپیای استان با حضور مدیر پروژه تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا در کشور، معاون اقتصادی استاندار یزد، فرماندار بافق، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت شعب بانک کشاورزی، نمایندگان سازمان های مدیریت و برنامه ریزی، آب منطقه ای، گاز، برق، منابع طبیعی و دامپزشکی و جمعی دیگر از مسئولان و فعالین این عرصه در محل مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور داخلی بافق برگزار شد.

اعضای کارگروه ضمن بازدید از قسمتهای مختلف مرکز و آشنایی با فعالیت های مختلف انجام شده در دست اجراء در زمینه تیلاپیا، طی جلسه ای موضوعات مختلف مرتبط با توسعه تکثیر و پرورش تیلاپیا در استان مدیریت و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه گزارش کاملی از فعالیت های مرکز در زمینه فعالیت های اجرائی، تحقیقاتی و ترویجی تکثیر و پرورش تیلاپیا توسط رییس مرکز برای حاضران ارائه شد.

همچنین بازدید از مولدین و روش های تخصصی اصلاح نژاد تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا، کلنگ زنی احداث واحد تکثیر و پرورش شرکت ماهی پرور کویر یزد، جشن صید ماهیان پرورشی فوق متراکم، بازدید از پروژه فاز یک شرکت نیل آبزیست بافق با ظرفیت اسمی 2000 تن ماهی و 3 میلیون بچه ماهی تیلاپیا با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد ریالی و آموزش طبخ آبزیان از جمله برنامه این نشست بود.