فرماندار بافق :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرمانداربافق در جلسه شوراي اداري شهرستان ضمن گراميداشت حماسه نهم دي از اين روز به عنوان روز پيوند مردم با رهبري ياد كرد و گفت : نهم دي مردم به همه ملت است و مربوط به هيچ حزب و اقليتي نيست.

سيد مهدي طلايي مقدم  انقلاب اسلامی را متعلق به همه آحاد ملت ایران عنوان نمود و بیان داشت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی دستگاههای اجرایی و همراهی و مشارکت مردم در اجرای برنامه های دهه فجر، شاهد تبلور اقتدار نظام در روز راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

وي در ادامه برنامه ريزي برنامه هاي دهه مبارك فجر را مسئولان خواستار شد و گفت : سعي شود ضمن مردمي برگزار شدن مراسم ها از قشر جوان در برنامه ها استفاده شود.

فرماندار بافق افزود: برنامه های باید به سمتی تدوين شود که تلاش دشمنان اسلام برای ایجاد تضاد بین نظام و مردم و به انزوا کشیدن نظام، به نتیجه نرسیده و انقلاب از آسیب دشمنان مصون بماند.

طلايي مقدم با اشاره به همدلي و هم صدايي كه بين مردم و مسئولان شهرستان و استان برقرار شده است خاطر نشان كرد : با توجه به وفاق شكل گرفته به نقطه عطف توسعه و پيشرفت در شهرستان نزديك شديم و مي بايست اين همدلي تداوم داشته باشد.

در پايان فرماندار بافق ضمن گراميداشت هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست ضمن اجراي دقيق برنامه ها و فعاليتهاي آموزشي در راستاي به حداقل رساندن خسارات و تلفات جاني و مالي ، اطلاع رساني عمومي را سرلوحه كار خود قرار دهند.