در سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع)؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین افتتاح هتل مجلل علمدار بافق با حضور سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بافق برگزار شد.

مدیر هتل علمدار بافق با اشاره به اینکه زمان ساخت این هتل طولانی شده است و از 89 با پیگیری های سازمان میراث فرهنگی استان مجدد فعالیت آغاز و به سرانجام رسید، گفت: پس از شروع به کار در سال ۱۳۸۰و فعالیت به مدت دو سال، بنا به دلایلی کار متوقف شد.

علمدار قانعی در ادامه گفت: در سال۱۳۹۱ دو تالار پذیرایی با ظرفیت۱۰۰۰نفر، آشپزخانه و اتاق مدیریت را تجهیز کردیم و در کنار آن ساخت قسمت های دیگر را آغاز کردیم. این هتل به طور مستقیم برای ۵۰ نفر و غیر مستقیم ۳۰۰نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 150 میلیارد ریال جهت احداث این هتل هزینه شده است، اظهار داشت: این مجموعه رفاهی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰مترمربع و۴۵۰۰مترمربع زیر بنا در چهار طبقه احداث شده است که شامل دو تالار پذیرایی با ظرفیت هرکدام۵۰۰نفر، آشپزخانه، رستوران و سالن چند منظوره و حوزه مدیریت می باشد.

قانعی با بیان اینکه خیلی از سرمایه گذاران بافقی سرمایه خود را در بانک ها ذخیره کرده اند گفت: از مسئولان می خواهم ضمن حمایت از سرمایه گذاران داخلی و بومی آنان را جهت ایجاد اشتغال برای جوانان ترغیب و تشویق نمایند.

مدیر هتل علمدار بافق در پایان از کلیه مسئولانی که در این راه این مجموعه را همراهی کردند به خصوص اداره  میراث فرهنگی و گردشگری استان و بانک های شهرستان به خاطر کمک جهت اخذ تسهیلات تقدیر و تشکر کرد.