فرماندار بافق در همايش مسئولان حراست اداره خدمات اجتماعي استان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همايش مسئولان حراست اداره خدمات اجتماعي معاونت اقتصادي ادارات كل استان يزد با حضور فرماندار بافق ، معاونت اقتصادي اداره كل استان ، مسئول اداره خدمات اجتماعي و مسئولان حراست هاي ادارات كل استان يزد در محل سالن اجتماعات كارخانجات تعميرات لكوموتيو بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن خير مقدم با اشاره به تدوين سند توسعه شهرستان و برنامه ريزي حول چهار محور صنايع معدني و جوار معدني ، صنايع ريلي و جوار ريلي ، كشاورزي و آبزي پروري و محور صنايع دستي و گردشگري گفت: يكي از موارد مورد تاكيد در اين سند كم شدن وابستگي به سنگ آهن و جلوگيري از خام فروشي مواد معدني و گسترش صنايع جوار معدني و فولادي است است.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن ابراز نگراني از اينكه طي سي سال گذشته حداقل امكانات و انتظارات مردمي و نيازهاي اوليه در اين شهرستان برآورده نشده است خاطر نشان كرد : با پيگيري هاي بعمل آمده و همراهي مسئولان استان و شهرستان پروژه هاي عمراني ، بهداشتي و زير ساختي خوبي در شهرستان شروع شده كه خوشبختانه با سرعت خوبي فعاليت مي كند.

وي با اشاره به وجود راه آهن و كارخانجات تعميرات لكوموتيو در بافق گفت : بافق با وجود داشتن سه شاهراه اصلي در كشور به عنوان يك ظرفيت بالا و منطقه اي نمونه در خاورميانه است كه نقش مهمي در جابجايي مسافر و ترانزيت كالا دارد.

طلايي مقدم شهرستان بافق را به عنوان دومين شهرستان استان در بعد گردشگري و امكانات اسكان توريست در سطح استان معرفي كرد و گفت : استفاده از پتانسيل هاي گردشگري و معرفي برندهايي چون يوزپلنگ آسيايي در سطح بين الملل شاهد توسعه صنعت گردشگري و حضور توريست در شهرستان باشيم.

فرماندار بافق در پايان با اشاره به بحران هاي شهرستان بافق در چند سال اخير گفت : با همدلي و وفاقي كه بين مردم و مسئولان استان و شهرستان بوجود آماده است ،بحران هاي سال گذشته به فرصت توسعه اي تبديل شده و اين زمينه الفباي توسعه پايدار شهرستان مي باشد.

معاون اقتصادی حراست کل استان نیز ضمن توصیه به رعایت شئون اخلاقی و دینی در مسائل کاری، گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی استان طی سال‌های گذشته ارائه کرد.

جواد شکوهی به مباحثي چون زمين خواري در سطح استان و شهرستان ، نظارت بر روند پروژه هاي عمراني شهرستان و همچنين بررسي كيفيت و كميت پروژه ها را مدنظر قرار داد و مسئولان حراست ادارات كل خواست تا موارد و مشكلات را منتقل داده تا به منظور رفع و جلوگيري از وضعيت نامطلوب در شهرستان اقدام شود.

شكوهي بر نقش مدیران حراست در اطلاع‌رسانی صحیح از آخرین وضعیت اقتصادی استان تأکید کرد.