زاده رحمانی گفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ 'محمد زاده رحمانی' روز دوشنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق که با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش استان یزد در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد از خدمات نارگانی رئیس قبلی این اداره قدر دانی کرد و افزود: ورزش بافق دوران ویژه ای را با نارگانی تجربه کرد و در این دوره بود که ورزشگاه تختی با آن وضع نا بسامان دارای چمن و سایر تجهیزات نوین ورزشی شد.

وی با بیان اینکه از رئیس جدید اداره ورزش این شهرستان حمایت می کنیم بیان کرد: باید بهسازی مجموعه کلوپ ورزشی بافق را در دستور کار قرار دهیم تا احیا و ساماندهی شود .

فرماندار بافق با اشاره به اینکه محل استقرار کلوپ ورزشی مرکز ثقل جمعیت است گفت: با ساماندهی این کلوپ، جوانان و نوجوانان زیادی از این فضای ورزشی استفاده می کنند .

وی میزان اعتبار مورد نیاز ساماندهی کلوپ ورزشی بافق را اعلام نکرد و اظهار داشت: باید هزینه مربوطه برآورد شود.

زاده رحمانی همچنین از ساخت یک زمین ورزشی با سرمایه گذاری 2 میلیارد ریال خبر داد و افزود: محل احداث این زمین ورزشی بین خیابان مالک اشتر و مسجد امام حسین (ع) است که از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق ساخته‌ شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار بافق مساحت این زمین ورزشی که قابلیت استفاده برای فوتسال و والیبال را دارد حدود یکهزار و 500 مترمربع اعلام و بیان کرد : عملیات اجرای این فضای ورزشی شامل کف سازی، نصب چمن مصنوعی، دروازه، نیمکت، ایجاد روشنایی و فنس کشی است که مطابق با استاندارهای موردنیاز ساخته‌شده و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفته است.