معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛مسابقات تیراندازی با تفتگ بادی به مناسبت دهه کرامت وبا حضور معاون فرماندار بافق، مدیرعامل باشگاه آهن ، معاون رییس آموزش و پرورش ، رییس هیئت ورزش های همگانی و  ۸۰ بانوی فرهنگی و بسیجی بافقی در سالن ورزشی هفتم تیر این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در حاشیه برگزاری این مسابقات با قدردانی از مسئولان برگزار کننده و شرکت کنندگان گفت: برگزاری این گونه مسابقات بویژه در بین بانوان گامی موثر در افزایش شور و نشاط بین خانواده ها می باشد.

محمدعلی طالعی افزود:با توجه به اینکه یکی از آسیب های اجتماعی جامعه امروز ما عدم تحرک کافی و افزایش افراد مبتلا به بیماری های ناشی از چاقی از جمله دیابت و فشار خون بالا می طلبد که خانوده ها ورزش کردن را به عنوان یکی از برنامه های اصلی روزمره خود مدنظر قرار دهند.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بافق گفت: بیش از ۸۰ بانوی بافقی به مناسبت هفته کرامت در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی شرکت کردند.

محمد قائمی افزود: در این دوره از مسابقات ۸۰ نفر در دو گروه ۴۰ نفری با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه ۴ نفر به مرحله دوم صعود کردند.

وی گفت: مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان انجام شد.

گفتنی است در پایان فاطمه طالعی، حیات دهستانی و مهناز ملکزاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند