به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ يازدهمين جلسه گزاردهي كارگروه مطالبات مردم بافق با حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار بافق ، اعضاي شوراي شهر و مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

فرمانداربافق در اين جلسه با تاكيد بر همدلي و وحدت بين مردم و مسئولان بافق گفت : حسن مردم شهرستان بافق صداقت و شفافيت در عمل و كردار مي باشد و اين يك فرصت طلائي براي رشد و توسعه همه جانبه شهرستان مي باشد .

سيد مهدي طلائي مقدم ، حضور يك بافقي در مجلس شوراي اسلامي به عنوان نماينده مردم را يكي از فرصت هاي طلائي شهرستان خواند و افزود : نماينده مجلس بزرگترين ابزار براي توسعه شهرستان است . بايد براي آينده تصميم گرفت و با برنامه آينده را ساخت.

وي با تاكيد بر توسعه صنايع جوار معدني و احداث كارخانه گندله سازي در مجموعه سنگ آهن مركزي گفت : در شرايط فعلي اقتصادي كشور شركت سنگ آهن مركزي با اعتباري بالغ بر 117 ميليارد تومان در حال ساخت كارخانه عظيم گندله سازي است ، بايد قدر اين همت و همدلي را دانست و براي توسعه و بقاي اين همدلي تلاش و همت كرد.

فرماندار بافق در ادامه گزارشي از روند احداث و تكميل قطعه پاياني بزرگراه بافق – يزد داد و تصريح كرد : با توجه به اولويت دار بودن اين پروژه در استان و قول پيمانكار جديد قطعه باقي مانده اين مسير تا پايان سال به اتمام و به بهره برداري خواهد رسيد .

طلائي مقدم همچنين از فاز تكميل بيمارستان 96 تختخوابي بافق خبر داد و افزود : با توجه به جلسات و پيگيري هاي بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشكي مقرر شد كل عمليات باقيمانده بيمارستان تا مرحله بهره برداري كامل به مناقصه برود .

وي گفت : اين پيمان با اعتباري بالغ بر 180 ميليارد ريال به مناقصه رفته است كه با توجه به تحويل اسناد مناقصه ، پيمانكار فاز تكميلي بيمارستان در مهر ماه سال جاري مشخص و فعاليت عمراني آغاز خواهد شد.

فرماندار بافق در پايان از اجراي و نصب 3200 علمك باقي مانده توسط شركت گاز خبر داد و گفت : انشاء الله تا قبل از زمستان اين تعداد علمك نصب و كل شهر از اين نعمت الهي مي توانند استفاده كنند.

گفتني است در ادامه اين جلسه نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي و اعضاي شوراي شهر گزارشي از فعاليت هاي دو ماهه اين كارگروه ارائه دادند.