به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، فرماندار و شماری از مسئولین شهرستان بافق ، پروژه تامین روشنایی بلوار میرغنی زاده حد فاصل میدان راه آهن تا دانشگاه پیام نور بافق با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 838 میلیون ریال افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این مراسم گفت: احداث دو دستگاه پست توزیع هوایی، کابل کشی شش هزار و 255 متر کابل آلومینیوم و نصب 163دستگاه چراغ ال ای دی 90 وات را از جمله تاسیسات مورد استفاده در این پروژه می باشد.

آرش نواب به بهره برداری چهار پروژه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت : جابجایی و بهینه سازی پست هوایی مناطق مختلف، تامین برق متقاضیان جدید با نصب ترانسفورماتور و ایجاد شبکه کابل خودنگهدار، تعدیل روشنایی 90دستگاه چراغ در نقاط مختلف شهرستان و رفع افت ولتاژ شبکه در برخی نقاط با نصب و جایجایی چندین دستگاه ترانسفورماتور از جمله این پروژه ها بوده است.

وی بافق را جزء نخستین شهرستان در استقبال از فناوری چراغ های فوق کم مصرف در تامین روشنایی مسیرهای شریانی بیان کرد و متذکر شد : افزون بر 47 درصد برق شهرستان بافق در بخش صنعتی مصرف می شود و این شاخص خوب بیانگر توجه ویژه به رونق تولید و اشتغال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برخورداری همه روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق و تامین برق 90 درصد از چاه های کشاورزی را مورد اشاره قرار داد.