همزمان با هفته دولت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان پروژه مرمت آسیاب میرزامهدی مبارکه به بهره برداری رسید.

لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق در این باره، گفت: آسیاب میرزا مهدی روستای مبارکه بافق که بنای تاریخی متروکه در این روستا بود مرمت و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

رنجبر با اشاره به اینکه با مشارکت بخش خصوصی این بنا در آینده به سفره خانه سنتی تبدیل خواهد شد افزود: این بنا با نظارت فنی اداره میراث فرهنگی بافق و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق با بیان اینکه روستای مبارکه دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در زمینه صنایع دستی است افزود: در حال حاضر در آسیاب میرزا مهدی نمایشگاه صنایع دستی برپا است.

گفتنی است: ایستگاه دوچرخه سواری با اعتبار  ۴۰۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت جاده دسترسی به شن و شادن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در روستای مبارکه بود.