همزمان با بيست و پنجمين سفر كاروان تدبير و اميد به يزد؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با سفر رياست جمهور و هيات دولت به استان يزد ، پست 400 به 230 کيلوولت نخلستان در شهرستان بافق با فرمان ریاست جمهور توسط وزير نيرو افتتاح شد.

وزیر نیرو در سفر به استان یزد و در آئين افتتاح پست 400 به 230 کيلوولت نخلستان در شهرستان بافق كه در محل نيروگاه تابان انجام شد ، ضمن ارتباط از طريق ويدئو کنفرانس با دکتر "حسن روحاني" رئيس‌جمهور در محل نشست شوراي اداري اين استان، با اشاره به تاثیر مثبت اين پست برق هم بر استان یزد و هم بر شبکه سراسری گفت: پست 400 به 230 کيلوولت نخلستان در شهرستان بافق با سرمايه‌گذاري شرکت برق منطقه‌اي يزد با هزينه‌اي بالغ بر 45 ميليارد تومان با هدف اتصال شبکه 400 کيلوولت خراسان به استان يزد و از يزد به منطقه جنوب شرق و همچنين افزايش پايداري شبکه برق سراسري احداث شده است.

حميد چيت‌چيان با تاکيد بر اينکه، تامين بار الکتريکي مورد نياز براي مشترکان بزرگ صنعتي و افزايش ظرفيت برق‌رساني به شهرستان بافق و بهاباد از اهداف اصلي اين طرح است، اضافه کرد: اجراي اين دو طرح، زمينه براي سرمايه‌گذاري صنعتي در يزد را فراهم کرده و باعث توسعه استان يزد خواهد شد.

رئيس‌جمهوری پس از توضیحات وزير نيرو از طريق ويدئو کنفرانس، با تقدیر از زحمات وزير نيرو و تمامي کساني که در اين پروژه فعاليت داشتند، دستور افتتاح طرح را صادر کرد.