سرپرست فرمانداری شهرستان بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سرگرد شهرام طولابی نژاد در دیدار با محمدعلی شاه حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان بافق گفت: نیروی انتظامی شهرستان در تحقق اهداف ناجا که همانا برقراری نظم و امنیت شهر است انجام وظیفه می کند و شهرستان بافق در بین شهرستانهای استان یزد از لحاظ کاهش سرقتها در رتبه اول قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی سرقت ها و افزایش ۶۸۶درصدی کشفیات موادمخدر در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل گفت: در سال ۹۸ نیز با ۵۵ درصدی کاهش سرقت احشام نسبت به سال ۹۷ روبرو بودیم.

طولابی نژاد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بافق مجموعه پویا و همدلی است، افزود: با وجود کمبودها و مشکلات، در انجام وظیفه کوتاهی نمی کنیم و در جهت برقراری امنیت و آسایش و آرامش شهروندان تلاش می کنیم.

سرپرست فرمانداری بافق نیز ضمن بیان مشاغل و مسئولیت های خود در طول سال های خدمت، گفت: پلیس مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ضامن و مسئول امنیت در شهرها و مناطق می باشد.

وی با اشاره به دو نعمت مجهول سلامت و امنیت، گفت: با وجود این دو نعمت، کسی متوجه بودن آنها نیست ولی اگر این دو نعمت از دست برود آن موقع ارزش آن را متوجه می شویم.

شاه حسینی از سرگرد طولابی نژاد به عنوان فرمانده لایق در نیروی انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی کامل در مباحث شهرستان یاد کرد و ضمن قدردانی از وی و همکارانشان در مجموعه نیروی انتظامی، ادامه داد:  ما پشتیبان و حامی نیروی انتظامی هستیم و در همکاری با نیروی انتظامی کوتاهی نمی کنیم.

وی از نیروی انتظامی به عنوان یکی از اعضای موثر و تاثیرگذار شورای تامین شهرستان نام برد و گفت: همدلی، وحدت و هماهنگی بین مردم شهرستان بافق وجود دارد و پلیس با افرادی که قصد دامن زدن و ایجاد تنش در سطح شهر را دارند برخورد می کند و اجازه نمی دهد منافع شهر به خاطر منافع زودگذر برخی افراد سودجو به مخاطره بیفتد.

خبر: فاطمه نوق/