فرمانده انتظامی استان یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرمانده انتظامی استان یزد و هیئت همراه در سفر یک روزه به بافق با امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق دیدار و گفتگو نمود.

فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز حضور داشتند، ضمن تبریک دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد باسعادت علی بن موسی الرضا (ع) اقدامات پلیس استان را در راستای برقراری نظم و امنیت برشمرد و گفت: پلیس خادم مردم است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: در راستای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، گشت های انتظامی مستقر و فعال هستند و طرح های زیادی انجام شده و همچنان ادامه دارد که در این راستا تقدیر و تشکر مردم را نیز در پی داشته است و همه این اقدامات در راستای امنیت و آرامش و آسایش مردم انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از آمادگی کامل پلیس در تامین نظم و امنیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز و بر هم زنندگان نظم و امنیت استان در دستور کار پلیس است.

حجت الاسلام و المسلمین "سیدجواد سلیمانی" امام جمعه بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به سخنان امام رضا (ع) گفت: اسرار سخن نگه داشتن، محفوظ نگه داشتن کرامات مردم و مقاوم بودن در برابر فراز و نشیب های زندگی سه ویژگی برای انسان مومن است.

امام جمعه بافق ضمن تشکر از حضور سردار بهدانی فرد در شهرستان بافق گفت: اقدامات پلیس یزد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام و المسلین سلیمانی همچنین با اشاره به بانوان دوچرخه‌سوار و کمپ های کویری و حضور برخی از افراد هنجارها در این اماکن بیان کرد: این افراد مشکلاتی را برای شهر بوجود می آورند.

امام جمعه بافق در پایان از سرگرد طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق در راستای زحمات و تلاش های بیشمار در برقراری امنیت تقدیر و تشکر کرد.منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس/