فرماندار بافق:

پویایی و تقویت کمیته حفظ حقوق بیت المال راهی برای رفع دغدغه های مردم

فرماندار بافق در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری بافق خواستار پویایی و تقویت کمیته حفظ حقوق بیت المال جهت رفع دغدغه های مردم در شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان  گفت: مجموعه دستگاه قضایی که مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار خوبی را در وصف آن فرمودند خوشبختانه چند سالی است که یک تعامل، وفاق و همدلی خاصی بین مجموعه‌ دستگاههای اجرایی و قضایی در سطح کشور وجود دارد.

محمدعلی صمیمی افزود: در این چند ماهی که در شهرستان توفیق خدمت دارم به نحو احسن این تعامل و همکاری را از این مجموعه می بینیم و در سایه این همدلی و همراهی اتفاقات بسیار خوبی در مسائلی که مربوط به  حقوق عامه است افتاده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان بافق پرونده هایی را داشتیم که یک طرف آن بحث مردم است و شاید مستقیما طرف دعوا مردم نبوده ولی غیرمستقیم مردم ذینفع بودند، چه پرونده هایی که شرکت سنگ آهن و چه پرونده هایی که شورای شهر درگیر بودند نسبتا با نکته بینی و ملاحظاتی که برای شهرستان بود و دوستان مدنظر داشتند آرای خوبی صادر شد.

صمیمی ابراز امیدواری کرد در دوران ایزدی، رئیس جدید دادگستری این همراهی، همدلی و نکته نظر مدنظر باشد.

فرماندار بافق به ولایی و همراه بودن مردم بافق با نظام اشاره و بیان داشت: در شهرستان بافق غالبه مردم و جو عمومی شهرستان آرام و مردمی ولایی و با نظام و در صحنه های مختلف نیز  این را نشان داده و هراز گاهی هم اگر در شهرستان تنش هایی بوده شرایطی پیش آمد که رضایت بخش نبود و بررسی که می کنیم تصمیماتی در مرکز کشور یا خارج از شهرستان گرفته شده که ملاحظات شهرستان مدنظر قرار نگرفت و تبعاتی را در شهرستان دیدیم. امیدواریم در دوره جدید و دولت مردمی اگر هر تصمیمی که در شهرستان که شاید همراهی از جانب شهرستان نباشد ولی سعی می کنند با اقناع سازی نظر مردم را داشته باشند و شما هم در مرکز استان همراهی کنید.

عالیترین مقام دولت در شهرستان بافق در خصوص پرونده های موجود در شهرستان خاطرنشان کرد: بعضاً پرونده‌هایی هنوز داریم که موجب نگرانی است که اگر بخواهد همان رویه قبل و بدون ملاحضات شهری و مردمی تصمیماتی گرفته شود شاید در شهرستان یک شرایطی را داشته باشیم که مطلوب نباشد و خود مردم هم نسبت به شرایط راضی نباشند.

صمیمی عنوان داشت: مجموعه دستگاهای اجرایی و فرمانداری با تمام ظرفیتی که هست در خدمت رئیس جدید هستند که رضایتمندی مردم و توسعه کشور که مدنظر رهبری است در شهرستان هم این شرایط ایجاد شود.

فرماندار بافق ادامه داد: اگر بتوانیم در دوران جدید کمیته حفظ حقوق بیت المال را با یک تحرک بیشتری در شهرستان داشته باشیم، پرونده های متعددی است که باید نگاه ویژه ای به این پرونده ها شود که نگرانی که از جانب مردم در بعضی از مناطق روستایی و شهر است با به سرانجام رساندن این پرونده ها، این نگرانی ها حل شود.

صمیمی در پایان در خصوص ساخت زندان و ندامتگاه در شهرستان نیز اظهار داشت:  در زمان سفر آیت الله رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه به استان تصمیمی را بر ایجاد ندامتگاه و زندان در شهرستان اخذ شد و در زمان ریاست جمهوری هم تاکید شد ولی بازخوردی که من در شهرستان داشتم خیلی نگاه مثبتی در شهرستان نیست و درخواستی که داریم این پروژه در شهرستان اجرایی نشود و مردم و فضای عمومی با احداث زندان و ندامتگاه موافق نیستند.