به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ متن پيام سيد مهدي طلايي مقدم بدين شرح مي باشد:

بنام خداوند بخشنده مهربان

" یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

ديدن آغاز بهار طبيعت و شروع سال جديد مويد يك فرصت است ، فرصت زندگي كردن ، كمك كردن به هم نوع ، دوست داشتن ، خدمت و تلاش كه خداوند بخشنده و مهربان به بندگان خويش عطا نموده است.

خداوند متعال را شاكريم كه اين فرصت را دوباره به ما عطا نمود.

سالي كه گذشت ، سال همدلي و همزباني دولت و ملت بود ، سالي كه مردم بافق بي تعارف نشان دادند الگو و سرآمد همدلي و همزباني با دولت از راهپيمايي هاي باشكوه تا نماز ظهر عاشورا و انتخابات هفتم اسفند و حضور 95درصدي مردم ديار دارالشجاعه در اين عرصه ها هستند .

اينجانب ضمن تقدير و تشكر از مردم عزيز شهرستان و مسئولين گرامي بويژه امام جمعه معزز بافق آرزومندم اين فضاي همدلي و همزباني در سال 1395 تشديد شده و تا تحقق كامل برنامه هاي سند توسعه چشم انداز شهرستان كه همانا تكميل صنايع جوار معدني ، تكميل صنايع جوار ريلي ، ميراث فرهنگي و گردشگري ، كشاورزي و دامداري ( با محوريت پسته ، خرما و پرورش آبزيان آب شوري ) و توريست سلامت است ادامه يافته و شاهد تحقق بهار توسعه و چشم انداز شهرستان بافق در آينده اي نزديك باشيم.

سال 1395 و بهار طبيعت را تبريك گفته ، سالي سرشار از موفقيت و بهروزي براي زنان و مردان به ويژه جوانان برومند اين ديار از خداوند متعال خواستارم.

 

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق