به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ متن پيام تبريك فرماندار بافق بدين شرح مي باشد:

بنام خداوند بخشنده مهربان

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزاديخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده و خون تازه زندگی و تلاش و امید را در رگهای پیکر مسلمانان جاری ساخته است.

همچنین نامگذاری این ایام به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است.

حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

کشور جمهوری اسلامی ایران مفتخر است در سایه توجهات حضرت حق و امام زمان (عج) اعلام کند در حالی که اکثر کشورهای منطقه سالی پر تنش و نا امن را سپری کردند، به رغم توطئه های سرویس های  امنیتی کشورهای متغاصم و گروههای تروریستی برای ایجاد چالش امنیتی در ایران با فرماندهی با صلابت رهبر معظم انقلاب، سالی همواره با آرامش و امنیت را پشت سرگذاشت و می گذراند.

به طور یقین تلاشهای ارزنده نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی در این بین بسیار ارزنده، چشمگیر و قابل تقدیر ارزیابی می گردد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت مهدی موعود (عج) به تمام مردم عزیز به ویژه دیار داراشجاعه بافق ، هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را نیز به تمامی عزیزان و  زحمتکشان سربازان گمنام حضرت مهدی (عج) تبریک عرض نموده آروزمندم در سایه الطاف خداوند بخشنده مهربان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق