به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر ، فرماندار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز ، کار و کارگر را نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور بیان کرد.

 

در پیام سید مهدی طلائی مقدم آمده است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش و پرتلاش نیست چراکه کار مایه حیات زندگی است و کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است و کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

امروز به فضل الهي، کارگران برومند شهرستان بافق به تاسی از فرمایش مقام رهبری که فرمودند: "کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است" توانستند در عرصه هاي مختلف كار و سازندگي، افتخارات عظيم و ارزشمندي را به بار برسانند كه بي شك بخش وسيعي از آن، مرهون كوشش و تلاش، مقاومت و پایداری، قناعت و هوشمندي جوانان و کارگران متعهدي است كه با تلاش بي وقفه و شبانه روزي، مسير توسعه و تعالي هر چه بيشتر ميهن عزيز اسلامي ایران را هموار می نمایند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر شهرستان بافق، اين روز را خاضعانه به عزیزان کارگر خدوم و زحمت کش دیار دارالشجاعه بافق و خانواده های محترمشان تبريك گفته و موفقيت همگان را در راستاي تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، از درگاه خداوند مهربان مسئلت مي نمايم.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندر شهرستان بافق