به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "سید مهدی طلائی مقدم" در پیامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در پیام فرماندار شهرستان بافق آمده است:

 

بنام خداوند بخشنده مهربان

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی می‌گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.

بی شک ایشان نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی هیچ گاه دلاوری‌های سردار دل‌ها که در روز‌های دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و دفاع از کشور عزیزمان که نشان از ایثارگری های آن رهرو راستین مکتب اهل بیت (ع) و پیرو خط ولایت و رهبری بود را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، سالروز شهادت جانسوز سردار شجاع سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و همه‌ی رهروان مکتب امام راحل و شهدای گرانقدر بویژه خاندان معظم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق رهروی در مکتب حاج قاسم را مسألت دارم.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندار شهرستان بافق