به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار شهرستان بافق به مناسبت حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام تشکری صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا »

درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق که به فضل الهی با وحدت، همدلی و بصیرت بار دیگر با حضور حماسی خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا لرزه بر اندام استکبار جهانی انداختید و فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید که مسئله فلسطین هنوز به عنوان اولین مسئله جهان اسلام است.

بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرینی دیگر بر افتخارات دارالشجاعه و قصبه طیبه بافق در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

اینجانب از حضور باشکوه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق در راهپیمایی روز قدس که تجلي همدلي و همزباني دولت و ملت بود به مصداق حدیث شریف: « مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ » تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق