به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سید جواد سلیمانی امام جمعه و محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در پیامی مشترک از آحاد مردم بافق جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت نمودند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه ی فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه ی تحقق خواست و اراده ی مردم بر سرنوشت خویش بود.

 انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخداد مهم عصر حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری "عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه‌گذاری شد "و با اراده و رای ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان مدلی نوین از حاکمیت قانون ارائه شد.

در اربعین شهادت شهید سرافراز سپهبد سلیمانی و آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز دوم اسفند بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم غیور، فداکار و همیشه در صحنه شهرستان بافق در راهپیمایی امسال نیز همچون همیشه وحدت و یکپارچگی شهروندان بافقی را در کشور مثال زدنی خواهد کرد.

اینجانبان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف شهرستان بافق دعوت می نماییم تا با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی باشیم.

 

    سید جواد سلیمانی                                                    محمد زاده رحمانی

امام جمعه شهرستان بافق                                         فرماندار شهرستان بافق