به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق؛ همزمان با فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ، سید مهدی طلائی مقدم سرپرست فرمانداری بافق در پيامي آغاز اين هفته را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و اقشار مختلف مردم تبريك گفت. متن پيام بدين شرح مي باشد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

هشت سال دفاع مقدس ياد آور خاطراتي از استقامت، دلير مردي، ایثار و همبستگي ملت ايران با حضرت امام خميني (ره) است كه با تمام وجود از جان و ناموس و خاك در مقابل دشمن تا دندان مسلح كه با پيشتيباني ابرقدرتهاي جهان و برخي از ايادي آن ها در منطقه جانانه ايستادگي كردند.

جوانان پرشور و انقلابي كه تمام دارائي خود كه همانا جان عزيز شان بود در طبق اخلاص نهاده و مردانه ايستادگي كرده و از نهال پوياي انقلاب اسلامي پاسداشت نموده و بعضا با خون خويش آن را آبياري و مستحكم تر ساختند.

رژيم بعثي صدام با پشتيباني و هدايت ابرقدرتها به ايران حمله كرد تا به خيال خام خود سه روزه تهران تصرف نمايد و جانبي خوش خدمتي خود را از اربابان دريافت نمايد، غافل از اينكه پرودگار قادر متعال با حمايت از بندگان مخلص خود، او را در دام اربابانش اسير كرد و به دست همانان طناب دار را بر گردنش آويخت.

بي شك تداوم اين مقاومت ها در حال حاضر و در شرايط فعلی نيز باعث گرديده عليرغم وجود ناامني و بي ثباتي منطقه و در اطراف مرزهاي جمهوري اسلامي و فشار های مختلف سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی و همچنین تحریم های ظالمانه، كشور عزيزمان ايران از گزند گروههاي ترويستي محفوظ مانده و بماند و كوچكترين خدشه اي به صلابت و بالندگي ايران عزيز وارد نگردد.

اينجانب ضمن تاكيد بر بيعت دوباره با آرمانهاي امام راحل وجانشين برحقش مقام معظم رهبري حفظه الله واين نكته كه همگان به ويژه نسل انقلاب وظيفه داريم خاطره اين رشادت ها و شهادتها و جوانمردي ها را به نسل بعد از خود و نسل جوان انتقال داده و از هيچ كاري در اين زمينه فرود گذار نكنيم، به سهم خويش ياد ايام دفاع مقدس را گرامي داشته و از كليه عزيزان به ويژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران كه اسوه صبر و مقاومت هستند صميمانه تقدير و تشكر نموده، آرزومندم همواره در پناه خداوند بخشنده مهربان موفق و مويد بوده و از دعاي خير خويش به خصوص در زمينه خدمت در جهت تداوم راه شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي بهره مند سازند.

سيد مهدي طلائی مقدم

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق