به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ متن پیام محمد علی شاه حسینی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران به‌منظور افزایش کارآیی در ادارات و سازمان‌هاست و مدیرانی که با تقویت روابط عمومی  خود در برقراری ارتباط سازنده با  مخاطبین خود تلاش می‌کنند به‌یقین  از موفقیت بیشتر در نزد افکار عمومی برخوردارند.

نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی و پاسداشت تلاش‏های فعالان این عرصه، فارغ از احترام و توجه به بخشی از نیروی انسانی در جامعه، ارج نهادن به فعالیتی لازم و ضرورتی سازمانی در عرصه اجتماعی است. اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش‌های جامعه بنا و پی‌ریزی گردد، عمده‌ترین عامل توسعه انسانی است.

روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه‌ای انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر است و گسترش‌دهنده‌ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه دست‌اندرکاران عرصه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمایم، از خداوند متعال برای کلیه عزیزان سلامتی همراه با عزت و سربلندی آرزومندم.

امید است با عنایت معبود بی‌همتا و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان بافق موفق و مؤید باشید.

محمدعلی شاه‌حسینی

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق