به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزاد سازی خرمشهر را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

بسمه تعالی

سوم خرداد یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شان این روز فرودند "خدا خرمشهر را آزاد کرد"

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتها و ارتجاع منطقه حمایت می شد را از پای در آورد و کام ایرانیان رشید را برای همیشه شیرین کند.

آري خرمشهر، حكايت مقاومت روزهاي نخست جنگ تحميلي و سرگذشت سلحشوراني است كه با دست خالي، متجاوز مسلح را در بيش از يك ماه نبرد به روز سياه نشاندند و جسم خود را سنگر كردند تا از كيان اسلامي و سرزمين ايران دفاع كنند.

اینک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری نیازمند عزم ملی در سایه مدیریت جهادی است باید حماسه ای مجدد به مانند حماسه خرمشهر خلق کرد و در عرصه های مختلف با عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه های گوناگون از جمله اقتصاد و فرهنگ روزهای غرور آفرینی چون سوم خرداد بیافرینیم.

اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید این روز بزرگ و تاریخی را به مقام معظم رهبری ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی کشور عزیزمان را خواستارم.

سید مهدی طلایی مقدم – فرماندار بافق