پیام فرماندار شهرستان بافق به مناسبت روز كارگر

همزمان با فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، کارگران را به عنوان موتور محرکی نام برد که دستاوردهای شهرستان از ید توانای این عزیزان نشأت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر پیام تبریکی صادر نمود.
در این پیام آمده است:


دوازدهم اردیبهشت روز تصدیق و تجلیل از تلاش‌های شگفت انگیز همه کارگرانی است که در راه آبادانی و پیشرفت ایران عزیز عرق ریخته و حتی جان خود را از دست داده‌اند.
کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند، زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات است، دست هایی که آیینه تلاش روزگارند، دست هایی که پیامبر اکرم (ص) درباره آن می فرمایند: « این دستى است که هیچ گاه آتش جهنم آن را نمى سوزاند و خدا و رسولش آن را دوست مى دارد.»
بدون شک شهرستان بافق که یک شهر کارگری محسوب می شود، قشر محترم و زحمتکش کارگر به عنوان یک موتور محرک و بازوی توانایی هستید که یکایک دستاوردهای شهرستان از ید توانای این عزیزان نشأت می گیرد و روز جهاني كار و كارگر فرصتي مغتنم و بي نظير است تا خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور این سرزمین را ارج نهیم.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز جهانی کار و کارگر، از زحمات بی دریغ و شبانه روزی کارگران صدیق و خدوم دیار دارالشجاعه بافق که سرفرازانه در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نموده از خداوند متعال توفيقات روز افزون همراه با سلامتي و سعادت برای همه کارگران عزيز مسألت مینمایم.