به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "سید مهدی طلائی مقدم" فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و "محمدرضا قاسم زاده بافقی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پیامی مشترک ، آغاز هفته ی شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفتند.

متن پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش وپرورش بافق بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شوراهای آموزش و پرورش ، تبلور اراده ی مردم و نظارت همگانی بر تعلیم و تربیت کشور است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

تعلیم و تربیت نسل آینده مسئله ای نیست که تنها یک دستگاه متولی آن  باشد ، بلکه موضوعی فرا دستگاهی و نیازمند مشارکت همگانی است. از این رو شورای آموزش و پرورش بعنوان جلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی قلمداد می شود و می بایست در راستای تبلور عینی و جهت دار در مسیر اراده مردم حرکت نماید .

ضمن عرض تبریک هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در سال  "رونق ملی" ، رجاء واثق داریم در راستای همدلی و همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی متناسب با نیازهای منطقه ای فراهم گردد و از این مصدر ، شوراهای آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیت های عظیم فرهنگی و بکارگیری افراد فرهیخته و صاحب نظر موفقیت های اساسی به دست آورند ؛ باشد که در پرتو رهنمودهای هدایت بخش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) شاهد توفیقات روز افزون در جهت اعتلای آرمانهای مقدس تعلیم و تربیت و احیای ارزشهای فرهنگی و علمی جامعه اسلامی باشیم.ان شا الله

 

هفته شوراهای آموزش‌وپرورش از تاریخ ۲۴ دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱ بهمن‌ماه پایان می‌یابد.