فرماندار بافق در آیین افتتاح گاز شهری

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين افتتاح گاز رساني به شهر بافق با حضور معاون هماهنگي و امور عمراني استاندار ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدير عامل شرکت گاز استان ، امام جمعه ، فرماندار و برخي از مديران استان و شهرستان در مسجد جواد الائمه اين شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين آيين با اشاره به پيگيري ها و تلاشهاي انجام شده توسط مسئولين استان و شهرستان گفت: خدا را سپاسگذاريم بر اينکه امروز وعده مسئولين عملي شد و جا دارد از همه عزيزاني كه در طول اين سالها تلاش كردند تشكر كنم.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" با تشریح موقعیت شهرستان بافق درکشور گفت: شهرستان بافق پيشوانه قوي دولت است و مشاهده شده که دولت به ما التماس دعا می گوید چرا که ما پيشوانه قوي اقتصادي نظام و كشوريم.

وی در بخش از سخنان خود به پروژه بزرگراه یزد – بافق اشاره کرد و گفت : زحماتی که از سوی مسئولان استان و شهرستان صورت گرفته است جای تقدیر دارد و اميدواريم  هر چه سريعتر با اختصاص اعتبار لازم و پیگیریهای مجدانه عملیات احداث جاده به پايان برسد و ما جشن افتتاح بقيه جاده را بزودی در شهرستان بگیریم .

فرماندار بافق نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به افتتاح گازرسانی به شهرستان بافق گفت: يكي از زير ساخت هاي مهمي كه در توسعه مطرح است بحث انرژي است بويژه موضوع گاز كه يكي از دغدغه هاي مهم مردم عزيز و سرمايه گذاران صنايع جوار معدني است .

سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به نياز صنايع به بحث انرژي به خصوص گاز خاطر نشان کرد: خط 16 اينچ مربوط به صنايع  الحمد لله تكميل شده و آماده بهره برداري است و عزيزان در صنايع جوار معدني و صنعتي ميتوانند از آن بهره مند شوند.

وی در پايان از تمام مسئولان استان و شهرستان كه در طول اين پروژه زحمات زيادي كشيدن تقدیر کرد و از مردم بافق به خاطر صبر ، تحمل و قناعتي كه در اين چندين سال داشتند تا بلاخره این درخت به بار بنشیند تشکر کرد .