استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد الشرایط گازرسانی شهرستان بافق با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عصر امروز با حضور استاندار یزد،امام جمعه،فرماندار،سرپرست اداره گاز منطقه و جمعی دیگر از مسئولان آغاز شد.

استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه پنجمین پروژه در عرضه گاز امروز در بافق افتتاح شد که این نشان از تلاش همکاران در شرکت گاز استان در جهت تامین نیازهای استان و مردم دارد،افزود: شرکت گاز تعامل خوبی با مسئولین محلی شهرستان ها دارد و ما حداکثر بهره برداری از ضوابط و شرایط قانونی که وجود دارد و امکان به توسعه شبکه گازرسانی استان می کند را داریم.

وی گاز را یکی از زیر ساخت های اصلی در توسعه مناطق شهری و روستایی دانست و گفت: برنامه های بسیاری در سطح استان برای رشد، آبادانی و تامین اشتغال وجود دارد. شرکت گاز اقدامات و فعالیت های خوبی را در جهت کمک به شکل گیری کانون های ایجاد اشتغال جدید در استان انجام می دهد و امیدوارم شهرستان بافق بتواند از این فرصت مناسب استفاده کند.

طالبی با اشاره به زیر ساخت های بسیار خوبی که در شهرستان بافق وجود دارد،تاکید کرد: این موضوع نیازمند توجه است تا از آن برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه بیشتر و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان و حوزه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری و گردشگری استفاده کرد.

خبر: ن.رادمنش.