به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ فرماندار بافق سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را به طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی به ویژه پزشکان شهرستان بافق تبریک گفت.

 

متن پیام سیدمهدی طلائی مقدم بدین شرح است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است

سپاس خداوند بخشنده مهربان را که بندگانی شریف و فرشته خو، مانند پزشکان سخت کوش، آفرید تا به پشتوانه ی دانش پزشکی و با سعه صدر و حسن خلق برای بهبود و رویش امید در دل بیماران و ارتقاء سلامت جامعه تلاش شبانه روزی از خود بجای می گذارند.

"یکم شهریورماه، زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی، ابوعلی سینا، فرصت مغتنمی است، برای پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی، سوگند یاد کرده‌اند و وفای به این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

امسال این مناسبت بزرگ رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و با پدید آمدن ویروس منحوس کرونا یادآور ایثارگری ها و رشادتهای پزشکان متعهدی بوده است که در کارزار این ویروس مرگبار با جانفشانی و ایثار خدمت فراموش نشدنی به جامعه کردند و رخت تندرستی و سلامتی بر تن تمامی مبتلایان پوشاندند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پزشک، این روز را خدمت طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی بویژه شهرستان دارالشجاعه بافق تبریک عرض می نمایم و از مردم عزیز شهرستان می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی، همراهی و قدردانی خود نسبت به جامعه پزشکی و کادر سلامت شهرستان هر چه بیشتر نشان دهند.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندار شهرستان بافق