آغاز ایام الله دهه فجر با طنین زنگ انقلاب در مدارس بافق

طنین زنگ انقلاب در مدارس بافق و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی ایران برای دانش آموزان بافقی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه با حضور فرماندار بافق و جمعی از مسئولان شهرستان در آموزشگاه دخترانه نمونه فردوس به صدا در آمد.

در این مراسم حجت الاسلام فدایی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب در راستای جهاد تبیین ، دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از 44 سال‌ ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی در برابر نظام استکباری برای دانش‌آموزان بازگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رشید فدایی گفت: کشور ایران در حاضر رتبه اول فنانوری نانو و دومین کشور تولیدکننده نانو دارو در جهان می باشد.

وی سرعت پیشرفت علم در ایران را 11 برابر دنیا اعلام کرد و گفت: ایران در حالی چهل و چهارمین سال اقتدار و بالندگی خود را جشن می گیرد که نخستین تولید کننده پودر استخوان در جهان می باشد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق، کشور ایران نخستین کشور تولیدکننده داروی گیاهی ایدز در جهان برشمرد و یادآور شد: ما به کشورمان ایران می بالیم که پس از 4 دهه توانست توسط دانشمندان خود به نخستین کشور دستیابی به دانش ساخت پروتز عصبی در جهان برسد.

به گفته فدایی، ایران جزء 3 کشور برتر دارنده دانش تبدیل گاز به بنزین در جهان است.

وی همچنین به فناوری های فضایی ایران و دستیابی به فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی اشاره کرد و گفت: با تکیه بر دانش دانشمندان و جوانان نخبه ایرانی، کشور ایران جزء هشت کشور برتر سازنده ناوشکن و جزء پنج کشور برتر سازنده ربات انسان نما در جهان می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق همچنین به دستیابی های دانش علم پزشکی ایران در دهه چهارم پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران در حال حاضر دومین کشور توانمند در ساخت دریچه قلب در جهان می باشد.

حجت الاسلام فدایی، برتری و توسعه رو به رشد ایران در صنعت نظامی را یادآور شد و افرود: در حوزه تولید پهبادهای رادار گریز ایران دومین کشور در دنیا و در حوزه تولید زیردریایی جزء 6 کشور برتر جهان می باشد.

گفتنی است در حاشیه این برنامه مسئولان ضمن برش کیک 44 سالگی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان را افتتاح و برنامه های فرهنگی و هنری آنان را از جمله اجرای سرود همگانی، دکلمه خوانی و نواختن آهنگ های سنتی مشاهده کردند.