با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با حضور محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان یزد، شمس دادستان عمومی و انقلاب استان، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق، زاده رحمانی فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان از زحمات شاهدی رئیس دادگستری بافق تقدیر و محمدسجاد اعتباری به ریاست دادگستری بافق و همچنین چمراه بهارلوئی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بافق معرفی و انتخاب شد.

در ابتدای این مراسم محمدزاده رحمانی فرماندار بافق گفت: بافق یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارد و دستگاهای اجرایی و قضایی شهرستان وظایف خاصی دارند که در این شهرستان بتوانند با همدلی و وحدت رویه کار را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: بافق 205کارگاه اقتصادی دارد و بیش از 14700 نفر در این کارگاهها مشغول به کار هستند و در منطقه فلات مرکزی ایران هم بیش از 50 درصد معادن در بافق واقع شده است، همچنین گردشگری هم به عنوان قطب دوم درآمدی در شهرستان است.

زاده رحمانی به تعداد ایجاد شغل و برخی دیگر از شاخص های آماری در شهرستان اشاره و بیان داشت: در سال گذشته 2467 نفرثبت نام در تامین اجتماعی داشتیم از لحاظ سطح سواد طبق آمار سال 95 بافق بالاترین سطح سواد را در استان دارد و در حوزه داده های موبایلی هم دربالاترین سطح هست.

فرماندار بافق تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم تغییر مدیرعامل شرکت سنگ آهن در دومرحله با تدابیری که شد از تجمعات پیشگیری شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق اظهار داشت: حجت الاسلام شاهدی در این مدتی که در بافق بودند کارهای بسیار خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: حدود15هزار کارگر در این شهر مشغول به فعالیت هستند و اداره کردن چنین شهرستانی با این همه کارگر و آن هم در معادن گوناگون و با حقوق های متفاوت مشکل است اما وفاق و دوستی که در مجموعه اطلاعات، امنیت و سیاسی و قوه قضائیه وجود دارد در مقابل هر حرکتی به نفع نظام و انقلاب گام های موثری را برداریم و امیدواریم در سال جدید هم که به نام رونق تولید هست اقدام موثری را در عرصه تولید و امنیت شهرمان انجام دهیم.