به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار بافق به اتفاق معاون خود و رئيس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعي از مجموعه ورزشي کارگران اين شهرستان بازديد کرد و در جريان روند پيشرفت فيزيكي اين طرح قرار گرفت.

رئيس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعي بافق در اين بازديد به خصوصيات اين مجموعه اشاره کرد و گفت: اين مجموعه شامل سالن چند منظوره و فضاهاي جنبي با 30درصد پيشرفت فيزيکي در حال احداث مي باشد که در صورت اعتبار لازم تا چهار سال آينده به بهره برداري مي رسد.

"علي اصغر نوري" افزود : اين مجموعه ورزشي يکي از مصوبات سفر دوم رياست جمهوري بوده که طي برآورد اوليه اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال نياز دارد.

وي گفت: عمليات اجرايي اين طرح اواخر سال 89 شروع شده که تا کنون بيش از سه ميليارد و 850 ميليون ريال اعتبار تخصيص يافته است که از اين ميزان 2ميليارد ريال بابت عمليات اجرايي سالن چند منظوره با پيمانکار قرارداد منعقد شده و مابقي نيز اختصاص خواهد يافت.

فرماندار بافق در اين بازديد پس از استماع گزارشهاي لازم و بازديد از پيشرفت كار ، ضمن گلايه از روند فعاليت اجرايي اين پروژه گفت: پيشرفت ضعيف در اين پروژه و اختصاص ندادن اعتبار لازم جهت تکميل اين طرح با اهداف اين مجموعه که ارتقا سلامت و ايجاد نشاط و تحرک بين قشر کارگر و جوان مي باشد تضاد داشته و مي بايست هرچه سريعتر و در اسرع وقت تكليف پيمانكار را مشخص و با بالا بردن سرعت كار ،اعتبارات لازم نيز از محل پيش بيني شده تزريق شود.

"سيد مهدي طلايي مقدم" خطاب به رئيس تعاون ، کار و رفاه اجتماعي گفت: طبق قول وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي به عنوان متولي صندوق بازنشستگي فولاد کشور و مصوبه صندوق مذکور مي بايست بودجه و اعتبار لازم تخصيص داده شود تا پروژه با جديت و تلاش بيشتر به صورت کامل به بهره برداري برسد.