فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست هماهنگی فرماندار بافق با مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان پیرامون رفع موانع و مسائل موجود در تامین زیرساخت های لازم شهروندان از جمله آب، گاز، برق و.. در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در حاشیه این نشست گفت: چون فصل سرما در پیش است و مراجعه خانوار ها به ادارات خدمات رسان برای اخذ انشعاب زیرساخت هایی چون گاز درحال حاضر فشرده و متراکم می شود این نشست هماهنگی بین همه ی دستگاه های خدمات رسان و شهرداری و بخشداری برگزار شد و تاکید شد که با حداقل بروکراسی و کوتاه ترین زمان ممکن انشعاب گاز و سایر زیرساخت ها مورد نیاز های شهروندان تحویل داده شود.

محمد زاده رحمانی افزود: ادارات مربوط به انشعاب برق و آب و فاضلاب شهری و روستایی هم موارد خارج از حریم داخل محدوده را بررسی و راهکارهایی اتخاذ شد که مردم بتوانند از این نعمات الهی که در شهر و روستا ایجاد شده حداکثر استفاده را داشته باشند.

فرماندار بافق در پایان اعلام نمود: یک عده از مهاجرین از اتباع داخلی کشور که ساکن بافق هستند مشکل سوخت زمستان را دارند که در این جلسه مقرر شد برای زمستان امسال علیرغم اینکه بافق به عنوان شهر سبز اعلام شده و گاز رسانی صورت گرفته، منتها نفت مورد نیاز آنها تامین شود.