فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق صبح روز چهارشنبه 28 شهریورماه با حضور امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولان ادارات با دستور کار، 1-اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،2-اعلام برنامه های پروژه مهر توسط مدیر آموزش و پرورش،۳- تکریم و سپاسگزاری از محمد علی طالعی معاون سابق فرمانداری و پریسا رجبی خبرنگا باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان  در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این جلسه و در آستانه هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و با اشاره به تحریم ها و وضعیت کنونی کشور تاکید کرد: باید حداکثر استفاده از حداقل منابع را در جهت اتمام پروژه ها به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه فصل زمستان پیش رو است و صبح امروز اداره گاز،نفت و ناحیه پخش فرآورده های نفتی را رصد کردم،افزود:  با توجه به اینکه تمامی شهر از نعمت گاز برخوردار هستند باید بستری را برای استفاده همه مردم فراهم کرد و پیش از آغاز فصل سرما باید حداکثر مردم در شهر و روستاهایی که گازرسانی شده اند از این نعمت بهره مند شوند.

زاده رحمانی در بحث مرکز آموزشی ناجا با اشاره به اهمیت امنیت این خطه کویری، بیان کرد: خوشبختانه با مشخص شدن مسئول آن، کار ساخت ساختمان آن را آغاز خواهیم کرد که رونق اقتصادی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

فرماندار بافق پیرامون فضای مجازی که قدرت و ظرفیت جدیدی در دنیا به جود آورده است، تفاوت آن را با ماهواره بازخوردی است که ایجاد می کند را عنوان و  اظهار کرد:  باید با استفاده حداکثری از فضای مجازی، بتوانیم در راستای تولید محتوا در جهت تبیین سنت ها و ارزش های اسلامی و ایرانی گام برداریم. منبع: آفتاب بافق/