فرماندار بافق در مراسم سالگرد تاسيس سايت بافق فردا

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ چهارمين مراسم سالگرد تاسيس سايت خبري بافق فردا با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جمعي از مسئولان و خبرنگاران شهرستان در مجموعه تفريحي و گردشگري باغ تيتو بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين مراسم كه نويسنده كتاب "خاطرات شازده حمام" نيز حضور داشت با تاكيد بر همدلي و همراهي كه بين مردم و مسئولان شهرستان وجود دارد گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات بافق توانسته اند همراه با مسئولان و مردم به بيان مشكلات و انعكاس ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان بپردازند.

سيد مهدي طلايي مقدم از يك رسانه به عنوان تكميل كننده توانمندي هاي يك مدير و انعكاس دهنده ظرفيت هاي يك سازمان ياد كرد و اظهار داشت : رسانه و مطبوعات مي توانند در برخي امور كمك حال و ياري رسان مديران باشند.

وي با اشاره صداقت ، سرعمت عمل و پشتكار خبرنگاران و سايت هاي خبري در شهرستان بافق گفت: اين خصوصيات و ويژگي ها باعث كثرت سايت هاي خبري و خبرنگاراني پويا در شهرستان شده است.

فرماندار بافق در پايان با تاكيد بر همراهي اصحاب رسانه و مطبوعات در انعكاس اخبار و رويدادهاي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد : اصحاب رسانه نقش مهمي در برگزاري انتخاباتي سالم و حضور پرشور مردم پاي صندوق هاي اخذ راي دارند.

در ادامه اين مراسم محمد حسين پاپولي نويسنده كتاب خاطرات شازده حمام به بيان خاطرات خود از شهرستان و ظرفيت هاي گردشگري و صنعتي بافق پرداخت و گفت : بافق در گذشته مركز توليد صنايع دستي در بين اقشار مختلف مردم بوده است.