فرماندار بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ فرماندار و رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق به همراه مسئول و سایر اعضای ستاد انتخابات شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار بافق در این نشست به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات در امسال پرداخت و عنوان داشت: طبق تقویم انتخابات و دستور وزیر کشور ستاد انتخابات و هیئت اجرایی درشهرستان در هفته های گذشته مطابق برنامه زمانبندی تشکیل شد.

محمد زاده رحمانی در ادامه ضمن معرفی اعضای ستاد انتخابات شهرستان، وظایف هرکدام از اعضا تشریح نمود و عنوان داشت: خوشبختانه بافق در پیشبرد برنامه های انخابات طبق گفته و رصد مسئولان در مرکز استان، برنامه های شهرستان را پیشتاز عنوان نمودند.

وی همچنین با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان و افزایش 3 شعبه در انتخابات امسال گفت: در انتخابات سال جاری تعداد شعب از 35 شعبه در دوره قبل به 38 شعبه افزایش یافته است.

زاده رحمانی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه ها و ادارات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه هستند، افزود: همه تمهیدات و پیش بینی های لازم اتخاذ شده تا حضور حداکثری و باشکوه مردم همانند سال های قبل در شهرستان رقم بخورد.