نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم سخنرانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولان ، روحانیون، بسیجیان و جمعی از خانواده های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم بافق در تکیه انصار الحسین این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: امام توانست زحمات ائمه اطهار (ع) در زمینه تحول درونی مردم را زنده کند و مردم با این تحول توانستند فریاد درونی و فطری خود را که همانا مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی است را فریاد بزنند.

آیت الله ناصری در ادامه به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی در سایه مدیریت حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت:بیداری مردم و خود باوری در سایه توکل به قدرت خداوند متعال از جمله مهمترین دستاورد هایی بود که با مدیریت امام خمینی (ره) مردم ایران به آن دست پیدا کردند.

وی تصریح کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ،دشمنان کشور ما همواره جلوی پیشرفت مردم ایران را میگرفتند تا مردم ما همواره وابسته به قدرت های بیگانه باشند و نتوانند بر روی پای خود بایستند اما امام خمینی توانست با شعار ما میتوانیم تمامی این توطئه و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

نماینده ولی فقیه در یزد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معلمان بیان داشت: معلمان ما وظیفه خطیری در رشد و تعالی فرزندان این کشور دارند و باید با تلاش خود دانش آموزان را در راه درست هدایت و عقل، ایمان و تعهد و تخصص آنها را رشد دهند.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد در پایان با بیان اینکه نفس الهی امام خمینی(ره) در مقام معظم رهبری نیز اثر داشته است گفت:رهبر معظم انقلاب از بعد از رحلت امام توانستند تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده ایران را خنثی نمایند و ما باید در راه حفظ دستاورد ها و آرمان های انقلاب اسلامی همواره حامی و حافظ ولایت فقیه باشیم.