امام جمعه بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ فرماندار و رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق به همراه مسئول و سایر اعضای ستاد انتخابات شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو نمودند.

امام جمعه بافق در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران انتخابات شهرستان و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: انتخابات یک آزمایش بزرگی است برای هر کشور و هرچه مشارکت بالاتر باشد مسئولان می توانند مانور سیاسی بیشتر و بهتری در سطح بین المللی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی ادامه داد: باید در این دوره نیز همانند دوره های قبل تلاش شود تا حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق و پایه های نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش مستحکم تر شود.

وی همچنین به برگزاری مطلوب انتخابات گذشته شهرستان از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت: سعی شود که قانون مداری و رعایت حق الناس در انتخابات سرلوحه کار برگزار کنندگان قرار گیرد.

امام جمعه بافق در پایان افزود: باید به دیدگاه های مردم در انتخاب افراد احترام گذاشته و دست اندرکاران انتخابات صرفا به وظایف قانونی خود عمل نمایند.