فرماندار شهرستان بافق تاکید کرد:

اهتمام مجموعه فرمانداری بافق برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پرشور است

امام جمعه شهرستان بافق با حضور در فرمانداری، با فرماندار و کارکنان مجموعه فرمانداری و بخشداری بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار شهرستان بافق این دیدار ضمن معرفی و بیان حوزه فعالیت کارکنان فرمانداری و بخشداری، گفت: کارکنان مجموعه فرمانداری و بخشداری مرکزی بافق افرادی متخصص، صاحب نظر و باسابقه در حوزه مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سرمایه گذاری هستند.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به وجود یک فضای صمیمی و حس تعامل در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری بافق تصریح کرد: در آستانه انتخابات همه تلاش و اهتمام مجموعه فرمانداری بویژه اعضای ستاد انتخابات این است که انتخاباتی قانونمند، سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

او افزود: مردم متدین، انقلابی و ولایی شهرستان بافق بارها ثابت کردند که منتظر جلسات ادارات و مسئولان نیستند و همیشه در تمام برنامه های ملی و مذهبی پیش قدم بودند، هستند و خواهند بود و پیش بینی می کنیم امسال علی رغم نقشه هاي شوم دشمنان در خصوص ناامید کردن مردم، همچون سالهای گذشته در انتخابات پیش رو، در سطح استان افتخار آفرین و پیشی خواهند گرفت.

فرماندار بافق در ادامه گزارشی از روند اجرای برنامه های ستاد انتخابات و هیات اجرایی شهرستان از زمان آغاز فرآیند انتخابات تا الان را ارائه داد و گفت: امسال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 43 شعبه اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده است.

حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این دیدار با بیان ایجاد وفاق و همدلی بین مسئولان شهرستان، اثر این اتفاق را خدمات رسانی ویژه به مردم دانست و گفت: همه مسئولان شهرستان در راستای حقوق مردم هم صدا و همگام هستند.

او با تاکید بر اینکه روش های مطالبه گری در شهرستان باید تغییر کند، یادآور شد: شهرها و استان های هم جوار برای توسعه و پیشرفت در رقابت هستند و بر روی روش های جدید مطالبه گری متمرکز شدند، بنابراین در شهرستان بافق باید روش و نحوه مطالبه گری تغییر پیدا کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی ضمن تأکید بر اصل خدمت رسانی به مردم، گفت: اگر مسئولین دغدغه خدمت دارند باید بدانند مسئولیت بدون مردم جایگاهی ندارد.

امام جمعه بافق با اشاره به حدیثی از امام موسی بن جعفر(ع) تصریح کرد: قبولی تمام اعمال عبادی ما در گرو خدمت به مردم است بنابراین مسئولی موفق است که دغدغه و تلاش خود را در راه رفع مشکل مردم صرف کند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر جدی گرفتن جهاد تبیین از سوی مسئولان، یادآور شد: مهم ترین هدف جهاد تبیین امید آفرینی است.

امام جمعه بافق با بیان اینکه مطالبه گری مردم از مسئولان باید بسیار زیبا و نرم باشد، خاطر نشان کرد: مطالبه گری باید با درایت و با برنامه باشد، اگر توسعه و پیشرفت شهر مهم است باید با اصول پیش رفت.

او در پایان افزود: هرکسی که دغدغه خدمت و دوری از حزب گرایی دارد باید در مسیر خدمت به مردم با همدلی و وحدت گام و قدم بردارد.

تشکیل ستاد افزایش مشارکت در انتخابات نیز از مطالبات امام جمعه شهرستان بافق بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است در این دیدار برخی از کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی به بیان نظرات و پیشنهادت خود در حوزه کاری خود پرداختند.​​​​​​​