امام جمعه بافق در دیدار روابط عمومی های شهرستان

اولین دغدغه مسئول روابط عمومی باید خدمت به مردم باشد

دیدار مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، نهادها، معادن و صنایع شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ امام جمعه بافق در دیدار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرستان، اصل و هدف کار روابط عمومی را حل مشکلات مردم بیان کرد و گفت: اولین دغدغه مسئول روابط عمومی باید خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خواستار رصد مشکلات مردم از جانب روابط عمومی ها شد و تصریح کرد: روابط عمومی موفق کسی است که مشکلات مردم را شناسایی و دریافت کند، جویای راه حل آن باشد، در رفع مشکل اهتمام داشته و نهایتا نتیجه را اطلاع رسانی کند.

او بالاترین عبادت نزد خداوند را کمک و خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: تا مسئولیت دارید تلاش کنید به مردم خدمت کنید، اگر به مردم خدمت کردید جایگاه و مقام شما در بین مردم محفوظ و ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه بافق ضمن استقبال از جلسات مشورتی و خرد جمعی، گفت: زمانی که کاری به صورت گروهی و با اهداف مشخص انجام شود، طبیعتا خروجی مثبتی را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی خودباوری، هم افزایی و آسیب شناسی در خصوص موضوع های مختلف شهرستان را از جمله برکات جلسات روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد: همت کنید برای توسعه و ارتقا شهرستان در زمینه های مختلف تقویم اجرایی و مناسبتی تهیه کنید و بر اساس موضوع مشخص جلسه بگیرید تا به خروجی مثبت در افکار عمومی برسید.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بافق در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی، گفت: خوشبختانه در شهرستان بافق تعامل و همراهی خوبی جهت ارتقای کار روابط عمومی‌ها در بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، شرکت ها، معادن و صنایع شهرستان وجود دارد.

علی حسن پور هدف از تشکیل این جلسات را تبادل تجربه و دانش روابط عمومی ها بیان کرد و افزود: امیدواریم با ادامه برگزاری این جلسات شاهد بهبود فضای فعالیت روابط عمومی‌های شهرستان باشیم.

او بر ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در توانمندسازی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی دارند، تزلزل جایگاه روابط عمومی از سوی مدیران یعنی نادیده گرفتن افکار عمومی و بی محلی به دیدگاه ها و نظرات آنها درباره کارکرد و عملکرد دستگاه ها و سازمان ها است.

حسن پور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در ایجاد ارتباط موثر دستگاه خود با مردم دارند، گفت: مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به واسطه‌ی روابط عمومی ها باید ارتباط با مردم را جزو اولویت‌های خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات شرکتها و معادن شهرستان ضمن بیان پیشنهادات و مشکلات این حوزه، خواستار تامین زیرساخت مناسب، بودجه لازم، تجهیزات و امکانات کافی و تداوم هم اندیشی و تعامل برای ارتقای فعالیت های روابط عمومی‌ شدند.​​​​​​​