به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سرپرست فرمانداري بافق با حضور در اداره مخابرات شهرستان از آخرين وضعيت فعاليت و برنامه هاي اين اداره آگاه شد.

در اين بازديد رئيس اداره مخابرات با توجه به خدماتي كه مخابرات در حوزه تلفن ثابت و همراه به همشهريان ارائه مي دهد، گفت: در حال حاضر با توجه به كمبود نيروي انساني آنچنان كه شايسته همشهريان است نمي توانيم خدمات مناسب ارائه كنيم.

محمد برزگري در خصوص پیاده سازی بستر شبکه FTTc ويژه مشتركين گفت: شبكهFTTc  قابليت ارائه كليه سرويس ها از قبیل اینترنت، شبکه، مشاهده کانالهای تلوزیونی و ... در بستر فیبرنوری تا نزدیکترین مكان به مصرف کننده را داشته و مى تواند پهناى باند حدود 10گيگا بايت را براى مشترى فراهم نماید.

سرپرست فرمانداري بافق اداره مخابرات را يكي از ارگانهاي مهم خدماتي در حوزه فراهم آوردن بستر هاي ارتباطي ارزيابي تلقي كرد و گفت: بايد با همكاري و تعامل بين بخشي زيرساخت هاي لازم براي فراهم كردن شبكه هاي فيبر نوري فراهم شود.

محمد زاده رحماني با توجه به ويژگي و همكاري هاي مدير عامل مخابرات استان در اجراي پروژه هاي مخابراتي خاطر نشان كرد: با تعامل با مركز استان آماده هرگونه همكاري و مساعدت در خصوص مرتفع كردن خواسته هاي مردم هستيم تا زير ساختهاي مناسبي در بافق به بهره برداري برسد.