به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ ظهر روز دوشنبه 10 آذرماه، طالبی استاندار یزد به همراه عظیمی معاون اقتصادی، زاده رحمانی مدیرکل دفتر امور اقتصادی، علمدار مدیرکل صمت، حیدری مدیرکل حوزه استاندار، طلائی مقدم فرماندار بافق، فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن، شفیع مجری طرح گندله سه چاهون و جمعی از مدیران استانی با حضور در سایت گندله سه چاهون از این مجموعه بازدید کردند.

در این بازدید شفیع مجری طرح در خصوص وضعیت پروژه مطالبی را بیان کرد و اظهار داشت: آمادگی داریم تا از هفته آینده برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص تامینات کارخانه برای تولیدات پایدار را انجام دهیم و به تولید روزانه ۱۷ هزار تن محصول گندله برسیم.

وی خاطر نشان کرد: این کار باید در ۵ روز مداوم بدون توقف انجام گیرد که با شرایط کارخانه گندله و همت مدیران و تلاش پرسنل مجموعه این امر به سرعت انجام خواهد گرفت.

شفیع ظرفیت تولید این کارخانه را بیش از ۵ میلیون تن در سال عنوان کرد و افزود: اگر خوراک مجموعه تامین شود توانایی افزایش ظرفیت و تولید بیش از ۵ میلیون تن در سال را خواهیم داشت و امیدواریم با پیگیری مسئولان استان و شهرستان خوراک ۷ میلیون تن را داشته باشیم.