فرماندار بافق در دیدار با رئیس و کارکنان دامپزشکی بافق

برقراری سلامت و امنیت غذایی مرهون اقدامات شبانه روزی دامپزشکی است

بمناسبت هفته ملی دامپزشکی، دهقان فرماندار شهرستان بافق به همراه معاونین فرمانداری ضمن دیدار با رئیس و کارکنان دامپزشکی بافق، از اقدامات موثر این اداره در حوزه بهداشت و امنیت غذایی شهرستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بمناسبت هفته ملی دامپزشکی در دیدار با رئیس و کارکنان دامپزشکی شهرستان بافق گفت: اهمیت دامپزشکی بر سلامت و زندگی روزمره مردم بر کسی پوشیده نیست چرا که امنیت و سلامت غذایی دو مولفه اصلی برای داشتن جامعه سالم است.

دهقان افزود: کارکنان اداره دامپزشکی در بحث ارتقا و توسعه سلامت غذایی شهرستان تلاش شبانه روزی دارند و با کمبود نیروی انسانی در این اداره، وظایفشان را به شایستگی انجام می دهند.

او با بیان اینکه تقویت همکاری و همراهی سایر ادارات مرتبط با موضوعات نظارتی و اجرایی دامپزشکی ضروری است، اظهار ‌کرد: خوشبختانه نظارت های کارشناسی، تدابیر فنی و بازرسی‌های مداوم دامپزشکی به قوت خود در حال اجرا است و می بایست این اقدامات سلامت محور مستمر و با اهتمام جدی ادامه داشته باشد.

رئیس دامپزشکی بافق، ضمن خیرمقدم به فرماندار و سایر مسئولین شهرستان، از همکاری و مساعدت فرماندار و سایر ادارات با مجموعه دامپزشکی قدردانی نمود.

فرزانه سالاری در پایان ضمن تشریح اهداف دامپزشکی در راستای برقراری امنیت غذایی و حفظ سلامت سفره مردم گفت: تامین سلامت غذایی در شهرستان خط قرمز اداره دامپزشکی شهرستان است و در جهت اجرای این رسالت مهم و خطیر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم.

گفتنی است بمناسبت هفته ملی دامپزشکی، فرماندار شهرستان بافق به همراه تفکری معاون سیاسی، میرتاج الدینی معاون امور عمرانی فرمانداری ، عسکری رئیس جهاد کشاورزی و برخی کارشناسان اداره کار شهرستان با رئیس و کارکنان دامپزشکی بافق دیدار و گفتگو کردند.​​​​​​​