برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان بافق

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد از تحویل 145 واحد طرح اقدام ملی مسکن تا 2 هفته دیگر در بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نخستین جلسه شورای مسکن شهرستان بافق با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر و دستگاه های خدمات رسان در محل فرمانداری برگزار شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد در این نشست گفت: 145 واحد طرح اقدام ملی که بنیاد مسکن شروع به ساخت کرده بود، به مرحله واگذاری رسیده و مقدمات کار فراهم شده است.

علیرضا نادریان زاده افزود: اولویت‌ها و مبالغ مشخص شده و باتوجه به اولویتی که هر فرد در زمان ثبت نام و واریزی‌هایی که داشته است، فراخوان زده می‌شود تا متقاضیان نسبت به انتخاب واحد مسکن خود اقدام کنند که این فرآیند حدود 2 هفته زمان می‌برد.

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این شورا گفت: در زمینه نهضت ملی مسکن و با توجه به برنامه‌هایی که از قبل انجام شده بود، به تعداد ثبت نام کنندگان زمین تأمین نشد.

ابوالقاسم دهقان افزود: مقرر شد ظرف مدت یک هفته برای تأمین زمین از طریق ادارات مرتبط، اقدام شود تا این افراد زمین دار شوند.

دهقان تصریح کرد: این اقدام می‌تواند به 2 صورت انجام شود یا اینکه به صورت گروه ساز و شخصی شروع به ساخت کنند و تنها زمین به آن‌ها تحویل داده شود یا بخش عمده در حدود 60 درصد بنیاد مسکن کار را انجام دهد و سپس به ثبت نام کنندگان واگذار شود.

در ادامه این نشست اعضا به بیان مشکلات و پیشنهادات پرداخته و تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ و بر لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان تاکید شد.

گفتنی است اعضای شورای مسکن شهرستان به منظور ارزیابی پیشرفت پروژه و رفع مشکلات زیرساختی از محل پروژه بازدید کردند که مقرر شد ادارات آب، گاز، برق و فاضلاب شهری نسبت به شروع عملیات شبکه های مذکور از هفته جاری اقدام نمایند.​​​​​​​