برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان بافق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق هدف از برگزاری این دوره‌ را آشنایی بیشتر نانوایان با سامانه «نانینو»، کاهش تخلفات احتمالی، افزایش میزان پخت نان و جلوگیری از کاهش سهمیه آرد شهرستان ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ دوره آموزشی هوشمند سازی یارانه نان با هدف آموزش و بررسی مشکلات نانوایان بافقی به ریاست حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان، مسئول آرد و نان فرمانداری، کارشناس آموزش اداره کل غله استان و متصدیان نانوایی های شهرستان بافق برگزار شد.

حسن تفکری در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به اینکه هدف نهایی دولت از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان، رساندن نان با قیمت یارانه ای به دست مصرف کننده واقعی است، گفت: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و استفاده غیرقانونی از این محصول، اهداف اجرای این طرح در کشور است.

او تصریح کرد: استفاده نادرست از کارتخوان های هوشمند توسط نانوایی ها و نحوه نادرست ثبت سفارش در سامانه نانینو باعث مشکلاتی مانند کاهش سهمیه آرد در برخی از نانوایی ها شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق هدف از برگزاری این دوره‌ را آشنایی بیشتر نانوایان با سامانه «نانینو»، کاهش تخلفات احتمالی، افزایش میزان پخت نان و جلوگیری از کاهش سهمیه آرد شهرستان ذکر کرد و افزود: در این راستا برنامه‌ریزی های لازم برای خدمات دهی این صنف اتخاذ شده و نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌های شهر بافق به طور مستمر در حال انجام است.

تفکری ابراز امیدواری کرد: انشالله با مشارکت نانوایان بافق شاهد بهبود خدمت رسانی به مشتریان، کیفیت نان، رعایت ساعت پخت، اجرای نرخ مصوب و رعایت بهداشت باشیم.

او خاطر نشان کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته برای تامین نان معادن، کارخانجات و صنایع بزرگ شهرستان سه نانوایی در سطح شهر مشخص شده که در این راستا نانوایان طبق ساعت پخت برای شهروندان و در ساعتی مشخص برای این گروه خاص نان پخت خواهد شد.